ברוך דיין האמת

בָּרוּךְ דַּיַּן הָאֱמֶת • האברך הר"ר מרדכי ששון זצ”ל מחסידי ברסלב

לאחר ייסורים קשים ומרים: בערב שב"ק הלך לעולמו האברך ר' מרדכי ששון (41) זצ"ל מיקירי אנ"ש חסידי ברסלב בעיר בני ברק, הלווייתו התקיימה בערש"ק ונטמן בבית החיים 'סגולה' פתח תקווה | אבא לחמישה ילדים קטנים:

בתמונה: מימין אביו הגר"י ששון מספיד בהלווייה, משמאל, הר"ר מרדכי זצ"ל בקיבוץ ראש השנה האחרון באומן.

חדשות ברסלב • בערב שב"ק הלך לעולמו טרם עת, האברך היקר ר' מרדכי ששון (41) זצ"ל מיקירי אנשי שלומינו חסידי ברסלב בעיר בני ברק לאחר שסבל ייסורים קשים ומרים | השאיר אחריו חמישה יתומים קטנים:


כתבות קשורות:
הרבו תפילה: האברך הר"ר מרדכי בן יפה ששון לרפוא"ש

בערב שבת קודש (שלח) התפשטה הבשורה הקשה על פטירתו בטרם עת של האברך הצעיר הרה"ח ר' מרדכי ששון זצ"ל, שכזכור שכב בימים האחרונים על ערש דווי ממש, והוא בגיל 41 בלבד בפטירתו.

המנוח האברך הצעיר ר' מרדכי ששון זצ"ל נולד לאביו המשפיע הנודע יבלחט"א הגה"ח רבי יחזקאל ששון שליט"א ביום ו' חשון תשמ"א, בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו בת הרה"ח ר' יחזקאל אלפא שליט"א – הגבאי של ביה"כ איצקוביץ בב"ב – עמה בנה בית של תורה. ונמנה על יקירי אברכי 'כולל ברסלב' בעיר בני ברק, שבראשות הגה"ח רבי יעקב קעניג שליט"א.

כזכור חלה המנוח ר' מרדכי זצ"ל במחלה הנוראה, בחצי השנה האחרונה, ממנה סבל ייסורים קשים ומרים, או אז ערכו אנשי שלומינו תפילות לרפואתו, במהלך התקופה עבר כמה וכמה טיפולים קשים, בניסיון להציל את חיו.

כך בשבועות האחרונים עבר טיפולים קשים ביניהם טיפול קשה ומורכבבעלות של כ- 60,000 ש"ח, ולדברי הרופאים היה צריך לעבור עוד כמה טיפולים כאלה, אלא שבשבוע האחרון נוכחו כי הטיפול המורכב לא הועיל מאומה והמחלה התפשטה ופגעה גם בכבד, בני משפחתו ומכריו קרעו שערי שמים לרפואתו, אלא שמשמים נגזרה הגזירה ולדאבון לב שבק לן חיים ונקטף לבית עולמו, בהשאירו אחריו כספינה בלב ים את רעייתו האלמנה הצעירה וחמשת ילדיו היתומים.

בבוקרו של יום השישי (שלח) התפשטה השמועה הכואבת כי נצחו אראלים את המצוקים והאברך ר' מרדכי ששון זצ"ל נפטר לבית עולמו בטרם עת. כאמור השאיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ואת חמשת ילדיהם הקטנים ינחמם השם בתוך שאר אבלי ציון אמן.

אחד מבני המשפחה כותב ל"ברסלב נייעס':

"כמה שאני יכתוב על המנוח הרב מרדכי זכרונו לברכה, זה לא יספיק אבל נספר קצת, הוא היה דבוק ברביה"ק בביטול גמור עד הרגע האחרון לחייו , הוא היה יוצא כל יום לשדה להתבודדות במשך שנים ובפרט בשנים האחרונות הוא היה יכול להיות בשדה שעות רבות, עד כדי כך שאפ' השנה כשנסע לאומן לפני ראש השנה ומרוב דאגתו שמא יהיה סגור ח"ו נסע כבר באמצע חודש אב וכמנהגו גם באומן הוא היה יוצא יום יום להתבודד בשדה".

"הוא היה בקי גדול בספרי רביה"ק והיה לומדם בעיון גדול ובעמקות נפלאה כזאת שאפ' אביו שיבדלח"ט רבי יחזקאל ששון שידוע כמעיין גדול בספרי רביה"ק מעיד שלא הגיע לעמקות העצומה, אליה הגיע בנו מרדכי ז"ל".

"תמיד לא היה מעניין אותו מה חושבים עליו ואיך מסתכלים עליו, את מרדכי ז"ל עניין רק דבר אחד לעשות את רצון ה' יתברך בתמימות ופשיטות מתוך דבקות עצומה ברביה"ק חוץ מזה לא עניין אותו שום דבר… ויהי רצון שיקוים כבר הפסוק "ובלע המות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים" אמן.

♦ ♦ ♦

מסע הלווייתו שהתקיים בערב שב"ק (שלח) יצא מבית הוריו, בהשתתפות רבים מאנשי שלומינו הע"י, ומשם לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה, חלקת 'חרדים', שם נטמן במעלי יומא דשבתא.

יושבים שבעה:

משפחתו יושבת שבעה בבית אביו המשפיע הגה"ח רבי יחזקאל ששון שליט"א, רחוב רשב"ם 20, בני ברק. בין השעות: בוקר מהשעה 10:00 ועד 13:00. אחה"צ מהשעה 16:00 ועד 22:00.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

קרדיט תמונות: לב הנחל.

המנוח הר"ר מרדכי ששון זצ"ל בציונו של רביה"ק זיע"א לפני קיבוץ ראש השנה תשפ"ב, האחרון לחייו .
ברסלב נייעס

Recent Posts

נס בצפת: טיל נפל סמוך לשביל התבודדות |◄

חדשות ברסלב • נס בצפת: טיל נפל סמוך לשביל ההתבודדות של אנ"ש בערי צפת, בנס…

2 שעות ago

'שבת שפכי' • סודה של השבת השנתית של ברסלב |↓

חדשות ברסלב • סודה של 'שבת שפכי' השבת השנתית וההיסטורית של חסידות ברסלב ברחבי העולם,…

4 שעות ago

טבריה עילית • קהילת ברסלב לקראת שיווק דירות בפרויקט 'נוף כנרת פוריה'

כתבה שיווקית חדשות ברסלב • קהילת ברסלב בטבריה עילית בהיערכות אחרונה לקראת השיווק המסיבי של…

4 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "אַבִּי זָאלְסְט בַּיי מִיר זַיין רֹאשׁ־הַשָּׁנָה"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

5 שעות ago

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

20 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

יום 1 ago