חדשות

'וַתֹּאכַל אֶת כֹּל אֲשֶׁר בַּבַּיִת' לא עומדים מנגד

'וַתֵּצֵא אֵשׁ מִלִּפְנֵי ה' וַתֹּאכַל אֶת כֹּל אֲשֶׁר בַּבַּיִת' נכון זה לא ציטוט של פסוק, אבל זהו הסיפור כי "שָׁפַךְ חֲמָתוֹ עַל עֵצִים וַאֲבָנִים" ובעזרהי"ת לא פגעה האש בנפשות | כולנו לוקחים חלק:

ספר תורה שרוי בצער: בעת אשר כולנו תלויים ברחמיו ית"ש שיגאל אותנו מגלות נפשינו על הכלל ועל הפרט הננו בקריאה מעומק הלב לכלל אנשי שלומנו החוסים בצל האילן הגדול רביה"ק הננמ"ח זיע"א כי עתה באה עלינו השמועה כי התגברו 'מאורי אש על המאורי אור' וידידנו היקר באדם ת"ח מרבים הלן באורייתא תדירא ומסור כל כולו למען הפצת דעתו הקדושה של רביה"ק זיע"א, ובפרט בהוצאה לאור מדי שבוע בשבוע ולקראת מועד במועדו את העלון השבועי "טעמיה חיים זכו" להחיות עם רב בתורת רבינו הקדוש ותלמידיו. ומתמסר בזה מאוד:

הבית שלהם נשרף!!!

בטח שמעתם על השריפה שפרצה ביום שני האחרון, ברחוב בן-איש-חי בבית שמש.

מדובר בבית של אחד מיקירי אנשי שלומינו הפועל בכל כוחו ומרצו להפצת דעתו של רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א בעולם! ומוציא לאור מידי שבת בשבתו את העלון המיוחד "טועמיה חיים זכו".

כשנודע לו שהבית עולה בלהבות לא היה לו מושג מה קורה עם רעייתו, ואיפה נמצאים ילדיו, האם הם שם? מי עוד היה בבית? ולא היה לו אף בדל של מידע!!! מה קורה עם יקיריו, לא מאחלים לאף אחד… דבר אחד הוא ידע כי התגברו 'מאורי האש על המאורי האור'.

נסי ניסים ברוך ה' למרות שהבית כולו עלה בלהבות רעייתו וילדיו כולם נצלו, אבל אז הם החלה הגלות! כן גלות אמתית, אין בגדים! אין כלים! אין ילקוטים לבנות, ואין ספרים שאותם הוא כל כך אוהב… אין מיטות, ואין כיסא לנוח עליו לרגע, ולחשבן מסלול… כמעט הכל כן כמעט הכל נשרף! ומה שלא הספיקו לכלות להבות האש הזיקו המים, ובאופן יסודי…

בשעות של אחר הצהרים של אותו יום שני, ישב לו האברך ר' יהודה צבי ברוין שליט"א והכין את העלון המיוחד 'טועמיה', הרי כולם מחכים לראות את העלון לקראת יום השבת קודש, הוא לא חולם לרגע שבביתו משתוללות להבות האש ומכלות את כל הבא לידם… ארונות, שולחנות, כיסאות, מקרר, מכונת כביסה, וגם את הספרים הקדושים. נכון ברוך ה' לא היו נפגעים בנפש! נסי ניסים! אך הבית ניזוק בצורה קשה מאוד! "שָׁפַךְ חֲמָתוֹ עַל עֵצִים וַאֲבָנִים", האש כמעט ולא השאירה שריד ופליט מרכוש הבית.

יש צורך לתקן את התשתיות של החשמל המים והגז, המטבח נשרף כליל!!! אין ארונות, אין שיש, אין מכשירי חשמל! גם חדר השירות ניזוק יחד עם בגדים רבים שהיו בכביסה! הכל שרוף ושחור! הבית נראה כמו אחרי פוגרום!!!

כמה מחבריו אנשי שלומינו היקרים נכנסו לעובי הקורה לעמוד לימינו ולעזור לו ולהוציאו מן המיצר, ולאחר בדיקה נמצא כי הסכום הכולל להעמידו על רגליו מסתכם על-סך של לפחות 50.000 ש"ח.

אחים לדעה עלינו נפל חובת היום להיות לו לאחיעזר ואחיסמך לתמוך בת"ח חשוב כזה, ודאי שישלם לכם ה' ממקורו הטוב על פועלכם למענו ולמען בני ביתו.

מצורף בזה קישור לתרומות בכרטיס אשראי:

https://www.matara.pro/nedarimplus/online/?mosad=7000950

לפניכם התמונות




כתבות קשורות:

ברסלב נייעס

Recent Posts

נס בצפת: טיל נפל סמוך לשביל התבודדות |◄

חדשות ברסלב • נס בצפת: טיל נפל סמוך לשביל ההתבודדות של אנ"ש בערי צפת, בנס…

שעה 1 ago

'שבת שפכי' • סודה של השבת השנתית של ברסלב |↓

חדשות ברסלב • סודה של 'שבת שפכי' השבת השנתית וההיסטורית של חסידות ברסלב ברחבי העולם,…

3 שעות ago

טבריה עילית • קהילת ברסלב לקראת שיווק דירות בפרויקט 'נוף כנרת פוריה'

כתבה שיווקית חדשות ברסלב • קהילת ברסלב בטבריה עילית בהיערכות אחרונה לקראת השיווק המסיבי של…

3 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "אַבִּי זָאלְסְט בַּיי מִיר זַיין רֹאשׁ־הַשָּׁנָה"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

4 שעות ago

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

19 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

יום 1 ago