כינוס חירום לחסידי ברסלב "שומרים על פח השמן"

כינוס חנוכה להינצל מרשת האקדמיה הארורה

בהשתתפות אלפים רבים מאנ"ש ובראשות זקני מנהיגי חסידי ברסלב שליט"א התקיים בבית מדרשינו הגדול שבמאה שערים (ירושלים עיה"ק) :

כפי שדווח ב'ברסלבר נייעס' ב"ה התקיים אמש (בערב נר א' דחנוכה) כינוס הסברה אדיר ומרגש על פגעי הזמן ומצודתם ופרוסה של מערכת השלטון הישראלי בהשתתפות אלפים רבים מאנ"ש ובראשות הרבנים ועל צבאם זקני חשובי חסידי ברסלב שליט"א התקיים בבית מדרשינו הגדול שבמאה שערים (ירושלים עיה"ק):

להלן — כתבה נרחבתקבצי שמע של הדרשותגלריית תמונות

תיאור הכינוס חירום

תוכן הכתבה – ביום א' מקץ התכנסו המוני בני ובנות חסידי ברסלב לבימ"ד במא"ש לכינוס הסברה * קדם לכינוס קמפיין הסברתי נרחב * נשמעו דברים מפי זקני חשובי אנ"ש רבנים וחוקרי הגזירות * הגאה"צ רבי שמעון ישראל שפירא שליט" נשא דברים בקול בכי גדול ורווי דמעות שעוררו את הלבבות לגודל הסכנה האורבת * מערכת משומנת של שלטון רשע מותח את קוריו סביבות בני ובנות ישראל כדי להעבירם על דתם ח"ו *

כנס חירום – להסברה והזהרה

כינוס אדיר שלא ישכח ממשתתפיו הרבים התקיים ביום ראשון לאחר הדלקת נר א' דחנוכה אליו התכנסו אלפי יראים ושלמים מחסידי ברסלב הנאמנים לה' ולמסורת רבינז"ל ואשר לבם חרד מפני מהסכנה האורבת מגזירות השמד ומזימות השלטון הכפרני בארץ הקודש לפתות ולכפות על רבבות בני ובנות ישראל באמצעות שקרים שונים ומשונים של "פרנסה" בכבוד, מכללות, ומכוני האקדמיה שצד השוה שבהם שמד גמור ושואה רוחנית לעם ה' היו לא תהיה.

קמפיין הסברתי נרחב

קדם לכינוס מסע של קמפיין הסברתי נרחב הקורא לציבור הקדוש להתעורר משאננותו ולעמוד על נפשו ונפש צאצאיו וצאצאי כל בית ישראל ממחשבות זדון של פריצי בני עמנו המבקשים לחלל את קדושתם של ישראל ולעקור את אמונת אומן מלבם באמצעות שלמונים ותקציבים בסכומי עתק של מיליארדים!!.

לקראת הכינוס פורסם כרוז וקריאת קודש בכל ריכוזי ובתי הכנסיות של קהילות אנ"ש בדבר חובת השמירה מהאקדמיה ובחובת ההשתתפות בכינוס החירום: "בוודאי חובה יתרה נודעת לנו להתרחק מכל מיני לימודים זרים ו"קורסים" למיניהם בכל שום וחניכא דאית ליה אשר רובם ככולם מיוסדים על הגיגי הבלי הפסיכולוגיה הנכרית הארורה המיוסדת על רעיונות ודמיונות אפיקורסיים, ופשוט שיש להתרחק מכל צל של ספק וחשש ולך לך אמרינן לנזירא וכו'… ועל של עתה נבוא בקריאת חירום לאנשי שלומינו הע"י אנשים ונשים, להיקהל ולעמוד על נפשנו ועל נפש צאצאינו שיחיו ולבוא ולהשתתף באסיפת החירום שנקבעה ליום א' ליל ראשון דחנוכה ה'תש"פ בבית מדרשינו הגדול במא"ש".

וכן הופצה באלפי עותקים חוברת הסברה צבעונית תחת השם 'נגע האקדמיה' ערוכה בטוב טעם ודעת בה הובאו שני סיפורים מרטיטים מקרב אנשי שלומינו היקרים שניזוקו בעכבות הקורסים למיניהם וגרורות האקדמיה הארורה ודומיו, והוסבר לציבור להכיר היטב בסכנות הרובצות לפתחנו ולפקוח עיניים נוכח הגזירות והפיתויים הקשים. 

מלא עד אפס מקום

בהגיע מועד הכינוס, בעיצומו של חג החנוכה המסמל את המלחמה הקשה על שמירת הפך שמן הטהור, לאחר הדלקת נר ראשון, נקהלו ובאו כולם יחדיו בני ובנות אנ"ש לבית חסידי ברסלב אל בית מדרשנו הגדול במא"ש וכל מובאותיו התמלאו באלפי איש בחורים זקנים עם נערים, גדולי המשפיעים וזקני החסידים כשבראשם זקני מנהיגי חסידי ברסלב שליט"א שכאמור האיצו בשומעי לקחם ליטול חלק במעמד קודש זה, אף עזרות הנשים נתמלאו עד לאפס מקום בנשות ובנות אנ"ש שבאו לשמוע את דברי האמת והזהירות.

הגיגי טעימה מהדרשות המיוחדות

את הכינוס פתח בטוב טעם ואף הנחה במאור ומתק לשון למשך כל הערב הרה"ח ר' ראבן שיף שליט"א שהסביר שעלינו חסידי ברסלב מוטלת איפה חובת השמירה בכגון דא ביותר שהרי רבינו הקדוש ותלמידו הגדול מוהרנ"ת זיע"א כתבו על זה כ"כ הרבה.

מצודתם הפרושה – בראשונה כובד לשאת את דבריו הרה"ג רבי יצחק הרשקוביץ שליט"א – רא"כ חו"מ ומחשובי חסידי גור – שלמד את סוגיית "כוונותיהם הזדוניות של השלטון" לעומק וחקר ובדק את הדבר עד היסוד – וגולל לציבור הק' איך נחשף למצודתם הפרושה, 'בחודש תמוז דשנת תשע"ח ניגש אלי אברך והראה לי מבחן מסמינר מהחשובים ביותר בירושלים, וכאשר ראיתי את תוכנו נהיה לי שחור בעיניים, ראיתי בו דברים הגובלים בג' חמורות שהם ביהרג, ואל, יעבור, רח"ל.' וכך החל לברר ולחקור ולבדוק והגיע לממצאים מחרידים: בשנת תשנ"ט יצא מחקר בשם 'מחקר ישראל 20-28' שהראה כי הציבור החרדי בארץ ובעולם הולך וגדל, ובשנה 2028 למניינם יהיו רוב ילדי תושבי מדינת ישראל 'חרדים', דבר המאיים להשתלטות על המדינה, דבר זה כמובן הלחיץ במאוד את מערכת השלטון, שתכף שכרו את טובי המוחות ומכוני מחקר, שיחקרו ויטכסו עצה איך עליהם להתמודד עם הבעיה הנוראה, "הסכנה המאיימת עלינו יותר מהאיום האירני" כלשונם, התוצאות שבאו היו: כי הדרך היחידה שבה יוכלו להתמודד עם האיום הנוראי, הוא רק ע"י שינוי פני וצביון החרדים, וש"יחלנו" את הציבור החרדי, רח"ל, ולכן הם בנו ד' זרועות מבצעות – א. חינוך. ב. צבא. ג. אקדמיה. ד. תעסוקה במקום עבודה חילוני. וכך הם מצליחים לצערנו לבולל ולחלן את הציבור הק'. והמשיך לגולל ולספר סיפורים מסמרים שיער אליהם נחשף.

הלכה מה אומרת – לאחריו כובד הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגער שליט"א – מגדולי מורי ההוראה בירושלים ודומ"ץ העדה"ח – שפרש כשמלה פרושה את דעת התורה הברורה וההיבט ההילכתי נוכח לימודי מקצועות ופרנסות והאקדמיה הארורה כאשר הוא מטבל את דבריו בדברקי חז"ל הק' ובסיפורי זוועה נוראים שהגיעו לפתחו רח"ל.

בימים ההם בזמן הזה ע"פ משנת רביז"ל – לאחריו כובד פה המפיק מרגליות הרה"ג רבי שאול סירוטה שליט"א – רא"כ אש דת למו – שהרחיב בשיחת חברים מלב אל לב על הפרנסות המ כ ו ב ד ו ת, האורבות לפתחנו אנו, ולצאצאינו אותם ניסיונות שהיו בימים ההם ושהם הם הניסיונות אף בזמן הזה. 'ותצא אש ותאכל בקצה המחנה' אש האפיקורסות כבר בוערת בעם, יש לי קרובים, ומכרים, שנפלו בטעות ובתמימות לאקדמיה הנוראה, או למכללות וכד' המכלים כל חלקה טובה, שהצד השווה שבהן הוא שאותן 'נופלים' נשרפים מתוכם, ולא לוקח זמן עד שעימם נשרף ביתם כליל רח"ל, אנו נמצאים תחת מלחמה סמויה\גלויה והפגזות של "טילי-כפירה" על הציבור החרדי, וזאת היות והציבור החרדי – המחנך את בניו מקטנותם לאמונה ולפרישות – מתרבה מיום ליום, והם ראשי השלטון פוחדים מזה מאוד, ועיקר מלחמתם שאותה הם רוצים לקעקע חלילה, היא, היות ואנו לוקחים את התינוקות מקטנותם ומזריקים בליבם אמונה בשכר ועונש ומסבירים להם באש קודש: מתי אתה 'ילד טוב' וילד שראוי לשבח והערכה, בזמן בו אתה מתגבר על יצרך, מכבד את הבורא, ועושה רצונו, או אז אתה 'מוצלח אמתי' ומרבה את שכרך לעוה"ב, מתארים להם בתיאור ציורי על המלאכים הלבנים המתרבים להם, הנאגרים ונשמרים ב"בנק-העליון" מכל מצוה ומצוה, ומחנכים אותם שה"מוצלח" הוא זה שמתקרב להקב"ה, וה"מסכן" ה"בזוי" הוא זה שמתרחק ממנו, ואפי' אם אתה מוכשר ומוצלח באם ח"ו אינך עושה רצונו אינך מגיע ליעודך האמיתי, ודבר זה הוא הנותן להם את הכוח כשיגדלו להשליך אחר גוום את החיים הגשמיים. דבר זה הוא לצנינים וקוצים בעיניהם, ועל זה הם עובדים ובכל דרך לשבור, ולקעקע את ההבנה הזו ואם נתבונן בדבר נראה שזהו 'שעת ה ש מ ד' כפשוטו. כולנו צריכים להתאגד ואיש את רעהו יעזורו ויחזקו, "אין לך פרנסה? תבקש מהקב"ה!", דגלנו הוא – שאנו "פנאטיים", "פארצייטע פאשטע ייודין", "פנאטישע ברסלבר חסידים" והמשיך בציטוט מדברי מוהרנ"ת הק' בעניין של ויגבה ליבו בדרכי ה' ובעניין ההתרחקות מכל סוגי האקדמיות ומכל שם וכינוי דאית ליה.

מערכת שלטון משומנת – לאחריו כובד הרה"ג רבי יוסף שרשבסקי שליט"א – ר"מ בישיבת טשכנוב, מחשובי חסידי סלונים – שגולל אף הוא על פעולותיהם מלאות הארס של מערכת השלטון המשומנת לנוכח העם היהודי, שלדעתם מגיע בעקבות הפחד איליו הם נקלעו, בזמן שנגלה לעיניהם ריבוייו המתמיד של הציבור החרדי, ועל מזימותיהם ההרסניות שלצערנו כבר מתחוללות בשנים האחרונות על הציבור הקדוש בדרכי הסתגלות, רשעות, שקר, ומרמה, ויצירת אווירה של כימייה וחיבור עם הציבור החילוני היל"ת, והכנסת יסודות חשיבה הבנויים על כפירה בכל הקדוש והיקר לתוככי הציבור כדוגמת "אין דבר שאינו מורגש או נראה" – תדבק לשונם לפיהם ועפרא לפומיהו, – דברים שלדעתם יקלו עליהם להכניס ארס וכפירה בציבור הק' ח"ו, וכדי לשווק את מרכולתם הקלוקלת לציבור החרדי, ייצרו כמה סוגי שיווק שיקריים כפי שהם עצמם כותבים בכתביהם הפנימיים 1. להכשיר את השרץ ע"י תמונות רבנים כאלו ואחרים וכד'. 2. לשווק כביכול שזה "פרנסה בדרך כבוד", וכו' וכו' כאשר מאידך אצלם בפנים הם חוזרים שוב ושוב כי "מי שחושב שאקדמיה זה מקור לפרנסה זה חילול הקודש" עפרל"פ. והמשיך למשך שעה ארוכה להסביר בטוב טעם ודעת על מעלליהם המסוכנות ה"י.

זעקת האמונה הטהורה – לאחריו השמיע דברי התעוררות והתחזקות הגה"צ רבי שמעון שפירא שליט"א – מזקני חשובי חסידי ברסלב – שלבו הטהור לא הצליח לעמוד מנגד ופרץ בבכי יוקד על דבר הסכנה הנוראה האורבת לנו, ובתוך דבריו עורר במילים חדים את הציבור הק' לאמונה הטהורה, ושלא לחשות חלילה אל מול הגזירות המבקשות להכחיד את שארית האמונה מבני ובנות ישראל ולערטל אותנו מכל זיק של קדושה, אבי מורי (רבי שמואל) זצ"ל – ממשיך רבי שמעון – היה אוהב להגות בספר שערי תשובה שמתחיל בדברים אלו "מן הטובות שעשה הקב"ה שהביא תשובה לעולם[1]", אפשר לשוב בתשובה! הם חושבים, שלאחר שהם נפלו ל'אקדמיה', הם לא יכולים לשוב בתשובה, לא ולא! אפשר ואפשר לשוב להשם יתברך, באם שבים באמת! אבל אם לא עוזבים את האקדמיה, את הגיוס, ואת כל הדברים האלו, איך שייכת תשובה? אי אפשר לשוב בתשובה אם נמצאים בטומאות אלו ולא עוזבים אותם כליל!. וחובה על כל אחד ויחיד להשתתף בצער השכינה ולהתאזר בתפילה ותחנונים על כל ישראל, ולהתחנן שישבית כל אויב ומסטין מעלינו ומעל כל ישראל, ר' נתן כותב בלקוה"ל על הפסוק "וברכתיך בכל אשר תעשה" שישנם הרוצים לטעון שבכל אשר תעשה פי' לעבוד הרבה, לעשות ולעבוד, ועל זה אומר מורנ"ת זיע"א – לא! בדיוק ההיפך הוא הנכון, תעשה 'השתדלות', תעשה מעט, ובזה יכניס לך הקב"ה ברכה, אם שקועים בגשמיות שוכחים מהקב"ה. כשנה לאחר שהוקמה המדינה נענה החזו"א ואמר בזמן אפיית המצות שצריכים להודות להקב"ה שאע"פ שהמדינה עומדת עדיין אפשר לאפות מצות' אנו עומדים כעת כשבעים שנה תחת שלטון המדינה מצד אחד צריכים להודות להקב"ה שעדיין אפשר ללמוד ולקיים רצונו אבל מאידך הניסיונות קשים, וגדולים, איי ניסיונות, ניסיונות, בכוח התפילה בעזהי"ת נצליח להוציא את כולם מן הקליפות ומהאקדמיה הארורה. והמשיך באמונתו הטהורה בדברים ודיבורי קודש להלהיב את ליבות הציבור.

הדרך המסורה – לאחריו נשמעו דברי ברכה קצרים וברורים מפי הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א – יעזור ה' שנקיים את כל הדבורים הק' ששמענו עתה בחובת השמירה מכל הלימודים האסורים שהם חכמת יוון בזכות שנשמר מהם יעזור ה"י שנתברך בנחת מכיוצא"ח ונצליח בתורה ובירא"ש וישפיע עלינו ברכה ופרנסה ברוחניות ובגשמיות מידו הרחבה בלי שום ספק כלל.

לעובדא ולמעשה מתורת הצדיק – ולאחריו כובד הרה"ח ר' יעקב נתן אנשין שליט"א – בעל מחבר הס' לעובדא ולמעשה ועוד ספרים חשובים – שריתק את הציבור לעובדא ולמעשה, בהרחיבו על החורבן הגדול האורב לפתחינו, אחד היסודות המושרשים בנו חסידי ברסלב הוא האמונה בכל דיבור ודיבור מרבינו הק' ותלמידיו, ושדבר אחד מדבריו לא ישוב ריקם, ולא ישתנו לעולמי עד, ועד ביאת הגואל, אבל אחד הדברים שהיו נראים כמעט מיותרים למשך תקופה הוא שרבינז"ל מרחיב מאוד בדבריו בגנות החקירה וספרי המחקרים והזהיר והחמיר במאוד מאוד בדברים אלו ולא נתקררה דעתו עד שהבהיר כי כל המסתכל בדברים אלו מאבד את הצלם אלוקים, ואפי' כאשר הם מובאים בספרים הקדושים, ועוד אמר על זה, שבאחרית הימים לפני ביאת הגואל יהיה מבול של אפיקורסות שישפריץ אפי' בליבות הכשרים, והיה נראה עד לאחרונה שלמרות שרואים שאנו ממש באחרית הימים והניסיונות קשים אבל זה לא בדיוק בדבר זה של 'חקירה ואפיקורסות', אולם לאחרונה אנו רואים שאכן כן הניסיון הקשה שעומד עלינו הוא חקירה ואפיקורסות במעטפה של אקדמיה ולימודי פרנסות וכדו' (ולנו זה ג"כ חיזוק ששוב אנו רואים שכל דבריו אמת וצדק). ובתוך דבריו הביא את דבריו הבוערים כלפידי אש של רבי אברהם בר"נ זיע"א בספרו 'כוכבי אור' בחלק השני 'אמת ואמונה' אות א' (המרחיב על עניינים אלו בכל אותו החלק) וז"ל: מרוב תאות האדם לדבר האסור, ידמה בנפשו, מה אכפת לי אם אראה קצת בדבריהם, הלא אני לא אומר כדבריהם חלילה, ולא אהיה ניצוד עי"ז בידיהם…, אחד מיני אלף שימלט ויצא ממצודתם אחר הילכדו בהם, והרי זה דומה, כאומר אטעם נא קצת בשר חזיר ואח"כ אקיא אותו, כי רובם ככולם של לבבות הטמאות והמגוללות של אנשים כערכנו, אם מוסיפים עוד לבוא במדור טומאותיהם המלאים קליפות וע"ז, בלי ספק שהם נדבקים ונשתרשים בהם על ידי כל קריאה וקריאה, וע"י כל הבטה והבטה נמצא מן את מינו, וניעור לעוקרם ולשרשם עד היסוד, ומי שלא ישמע לדברינו אלה וירצה לסמוך על דעתו שלא יכשל ולא יטה מן האמת אפילו כשיעסוק בספרי פסיליהם, בטח ישתקע שם לעולמי עד, ובהערה: וכל מי שישמע לדברינו אלה ויהיה נשאר בשלמות האמונה האמתיות קדוש קודש קדוש יאמר לו לעולמי עד. וממשיך: כי השם יתברך בעצמו בשביל כוח הבחירה מניח לו מקום להסתפק קצת והאפשרות והיכולת לנטות מן האמת כשנכנס במקום סכנה כזאת רב ועצום הוא מכל דיבור ומכל מדע" ובהערה מוסיף שאפילו לדבר עם האנשים העוסקים בספרי פסיליהם אסור לאנשים כערכנו.. וזה נחשב כמו קריאה בספריהם ממש. עכ"ל. והמשיך במתק לשונו בדברי שחוק וזלזול מכל דברי הבליהם ודקדוקיהם עם כל השמות בלטינית שהם אהבים לצטט, וספק אם הם עצמם יודעים את פרושיהם, וסיפר בשם אביו שפעם בימי החנוכה ישב אחד בביהכ"נ וחזר לעצמו את אותיות באנגלית נזדעק לעברו רבי שמואל שפירא ואמר לו כאשר נכנס לך בראש 'הי בי סי', יוצאים האותיות הק' מהראש, יוצא הקב"ה מהראש. אנו רוצים להיות מאותם שהעולם צוחק עליהם שאינם מעודכנים ואינם משודרגים, "סר מרע משתולל" אותם הסרים מרע הלוואי ונקרא מאותם שוטים ומשתוללים וכך המשיך בדבריו היקרים לצטט את לשון תלמידי רביז"ל, וסיפורים מהעבר בעניין ובלהידבק בעבר המתוק האמתי והנקי.

לקבלת עול מלכות שמים כובד הרה"ג ר' שמעון צבי שפירא שליט"א – משפיע ראשי בחבורות מורשת הנחל – שנאמרו בקול מרטיט

בין הציבור נראו

בין המשתתפים הרבים נראו: בין המשתתפים הרבים נראו: הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א, הגה"צ רבי שמואל משה קרמר הגה"צ רבי שמעון ישראל שפירא ועימם הרבנים הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגער הגאון רבי בצלאל גלינסקי, הגה"ח רבי נתן דוד שפירא ושאר בני הגה"צ רבי שמואל שפירא זצוק"ל הרה"ח רבי מרדכי והרה"ח רבי אברהם, הרה"ח רבי אפרים נחמן אנשין הרה"ח רבי שמחה קרמר הרה"ח רבי שאול סירוטה, הגה"ח רבי מרדכי הלוי הורביץ, הגה"ח ר' משה פרידמן, הרה"ג רבי יצחק רוזנבלאט הרה"ג רבי נחמן נתן ווינשטאק, הרה"ח ר' אברהם אלחנן היילפרין, הרה"ח ר' שמואל שטערנפעלד, הרה"ח ר' אליעזר זוסיא זיסמאן הרה"ח ר' מרדכי וויס הרה"ח ר' נחמן יהוסף וויטריאול, הרה"ח ר' שלום אהרן צוקר הרה"ח ר' נתנאל תפילינסקי, הרה"ח ר' שמעוון צבי שפירא, הרה"ח ר' נחמן קרמר הרה"ח ר' בנימין כהן, הרה"ח ר' יהודה אייזנבאך, הרה"ח ר' יעקב ברבר, הרה"ח ר' משה אליעזר היילפרין הרה"ח ר' איתמר לייפער הרה"ח ר' אליעזר קירשבוים, הרה"ח ר' יהודה לייב פראנק, הרה"ח ר' נחמיה חשין, הרה"ח ר' אבינועם לוי, הרה"ח ר' נחמן שפירא, ברה"ח ר' יוסף מנדליאל הרה"ח ר' יצחק צ'צ'יק הרה"ח ר' בנימין קוגלמן הרה"ח ר' זושא שטיצר, ועוד רבנים משפיעים ונשואי פנים רבים מכל עדות וחוגי חסידי ברסלב רבת הגוונים.

אנו תפילה ותקווה טובה, בבטחון ובאמונה שתפילותינו לא ישובו ריקם ויחד עם זכותו של צדיק יסוד עולם רבינו הק' מוהר"ן זיע"א נעמוד למול כל הניסיונות הקשים בעוז ובתעצומות ויתבטלו כל הגזירות הקשות מעלינו ומעל כל ישראל בהגלות כבוד מלכות שמים בישועתן ושמחתן של ישראל בביאל גואל צדק במהרה בימינו אמן.


[1] וז"ל השערי תשובה בתחילתו: "מן הטובות אשר היטיב השם יתברך עם ברואיו, כי הכין להם הדרך לעלות מתוך פחת מעשיהם ולנוס מפח פשעיהם, לחשוך נפשם מני שחת ולהשיב מעליהם אפו, ואם הרבו לפשוע ולמרוד ובגד בוגדים בגדו, לא סגר בעדם דלתי תשובה" עכ"ל

# להלן הדרשות מהכינוס:

דברי פתיחה
המנחה הרה"ח ר' ראובן שיף שליט"א

מצודתם הפרושה של אנשי השלטון
מפי הרה"ג רבי יצחק הרשקוביץ שליט"א ראש כולל חו"מ

מבט הילכתי – הלכה מה אומרת
מפי הגאון רבי שמעון יצחק שלזינגער שליט"א – דומ"ץ העדה החרדית

בימים ההם בזמן הזה
מפי הרה"ג רבי שאול סירוטה שליט"א ראש כוללי 'אש דת למו' שע"י מוסדות קרן אור

דרשתו המרטיטה של
הגה"צ רבי שמעון שפירא שליט"א נגד האקדמיה הארורה
דבריו הקצרים והנחרצים של
הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א נגד האקדמיה הארורה

לעובדא ולמעשה
מפי הרה"ח ר' יעקב נתן אנשין שליט"א

קבלת עול מלכות שמים
הרה"ח רבי שמעון צבי שפירא שליט"א – משפיע ברסלב

המנחה הרה"ח ר' ראובן שיף בדברי סיום

# גלריית תמונות:

ברסלב נייעס

View Comments

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

14 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

20 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

22 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

23 שעות ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • 'גַּם מֵאֵלּוּ הַפְּסִיעוֹת שֶׁל הַיְּגִיעוֹת נִבְרָא מַלְאָךְ מִכָּל פְּסִיעָה'

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago