הפצת ספרים

כלל רבני ברסלב בראשות זקני אנ"ש: "לקחת חלק בהוצאות המפעל הקדוש 'ספרי ברסלב בארה"ב"

עולם ההפצה • כלל רבני ברסלב בראשות זקני חשובי אנ"ש שליט"א בקריאה קדושה: "לקחת חלק בהוצאות המפעל הקדוש הזה 'ספרי ברסלב בארה"ב" | כל הפרטים:


כלל זקני וחשובי אנ"ש בארץ ובעולם מתאחדים בקריאה: "לתמוך במפעל ההפצה האדיר 'ספרי ברסלב בארה"ב' " ||| שיאי הפצה שטרם נראו כמותם: מאות אלפי ספרי ברסלב בשנה מופצים בחנויות, בבתי המדרשות ובתי הכנסיות, בכל מקום התקבצות, עשרות מתנדבים, רכבי התניידות, מחסן של 3,000 מטר כל אלו מקברים באופן חסר תקדים לתקוות כל הדורות: האור של רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א זורח ומאיר באור יקרות יותר מתמיד ||| הלוקחים חלק נכנסים להגרלה גדולה >> כל הפרטים על מערכת ההפצה הבלתי פוסקת בכתבה שלפניכם

ארה"ב. תשס"ט.

ארץ החולין שקידשה את החומריות, המשיכה הלאה בשגרת יומה, ומיליוני אזרחיה המשיכו לרוץ אחר הדמיון הנוצץ, חיזו דהאי עלמא מבלי להפנות מבט אחד אל השמיים התכולים, לעצור את מירוץ החיים הבלתי פוסק ולשאול את עצמם: "למה"?

"למה בעצם אנחנו עושים מה שאנחנו עושים"?

ובמרחקים, לפני יותר ממאתיים שנה, ישב באוקראינה אברך צעיר שצפה גם ביבשת הרחוקה והמנוכרת מכל שביב יהדות וכבר הכין את הדרך לכבוש תחת מלכותו יתברך גם את המעוז הנורא ביותר של הסיטרא אחרא, הוא ישב ותכנן את הכלים – כלי הזיין שבהם ינצח האור את החושך, והשמחה את העצבות, והתקווה את הייאוש, להרים רגליים כושלות ולאמץ לבבות נרפים, להכניס בלב כל יהודי באשר הוא שדווקא במקומו הוא – נמצא השם יתברך.

הכל החל כשכמה אברכים נמרצים ה"ה הר"ר יוסף מנדל האס הר"ר אברהם בעק הר"ר אלתר וואגשאל הי"ו, התחילו להפיץ את ספרי הנצח, בכל מקום ומקום, הם לא ידעו שהם מתחילים פרק זהב חדש בהיסטוריה של יהדות ארה"ב, הם לא חשבו לרגע שמעשיהם יובילו למהפיכה שתוביל מאות אברכים ובחורים להפוך לחסידיו של מתקן הנשמות הנצחי שבו תלויים כל העולמות…

הם בסך הכל ביקשו לעשות את רצון התלמיד הגדול שאמר לפני פטירתו; "תהיו חזקים בממון ברצון ובטירחא"…

כך החלו הם ועוד כמה אברכים שהצטרפו אליהם לעבודת הקודש לסובב מעיירה לעיירה בשטעטלאך של מרכזי היהדות ברחבי ארה"ב, כשהם מגיעים אף לקנדה הרחוקה, במסעותיהם, הם מביאים את האור שמחבאים בספרים הקדושים לכל יהודי ויהודי, כשגולת הכותרת היא מכירת ספרי הרבי במחירי הקרן, על יד ציון קודשו של הרה"ק מסאטמאר זיע"א ביום ההילולא.

עוברים עשר שנים. תשע"ט.

העולם הולך ומשתגע, דוהר לכיוון התהום הפעורה בשלל תאוותיה, ובצד מתייצבים חייליו של הרבי שאמר: "מיין פייעריל וועט שוין טלואין ביז משיח וועט קומען" (האש שלי תוקד עד ביאת המשיח), כל העולם נד להם; הינכם המשוגעים, והם בתמורה מנופפים בסימן שאותו העניק להם רבם… הספרים מוכיחים אחרת…

והם גם מוכיחים שאפשר אחרת.

לא חייבים לרדוף אחר התאוות, ואפשר גם לתקן את המידות המסואבות, והתקווה נתונה בידיים איתנות, והשלווה קיימת גם בעולם הזה, אם רק מוכנים להתבטל ולשמוע ולהאזין ובעיקר להפנים את התורות והשיחות היקרות.

אל החבורה מצטרפים עוד שניים שבליבם האש יוקדת, הר"ר בנימין נעזרי הי"ו והר"ר אברהם רויטנברג הי"ו, בתשוקה בוערת, להבהיר, להסביר, להנהיר, לכל באי עולם, שיש רופא גדול ומרפא לבבות, קוראים לו רבינו נחמן בן פייגא, והוא יכול לרפאות מכל העשרה מיני חיצים שמשוחים בסמים קשים ומרים, רק תנו לי את הלב… הוא מבקש.

מחסן מיוחד נתנדב ע"י אחד מאנשי שלומינו ר' משה ברגר הי"ו במונסי, ושיירות המתנדבים מתחילים לעשות את דרכם בצורה מסודרת, אל תוככי הקהילות והחסידויות. החנויות בכל האיזור ומחוצה לו דורשות: הבה לנו את סמי המרפא המופלאים, אשר נחטפים עוד בטרם סודרו על המדפים.

מפיץ מיוחד נשכר למלא את החנויות בכל מקום ומקום, כשאליו מוצמד טנדר גדול שמשמש כמרכז הפצה על גלגלים.

טבת תשפ"ג.

מפעל ההפצה האדיר הגדול בעולם, הולך ומוקם בסדר גודל שלא היה כמותו.

מחסן בגודל 3,000 מטר רבוע !!! נשכר כדי למלאות את הדרישות העצומות המגיעות מכל עבר, ממש "ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה", מאות מקורבים אשר חבים הכרת הטוב למפעל הנורא, באים בעצמם למלא את חובתם, ומתנדבים מדי יום ביומו לשנע ולהוביל את רבבות הספרים היישר לביתם של עמך ישראל בכל מקום שהם.

וכך 'אור הנחל' מאירה ומבהיקה כל פינה וכל מקום באור דקדושה, 'תורת הנצח' ממשיכה להבעיר את העולם באש הנצחיות המלחכת כל פינה של ייאוש, צער ואבדן תקווה, 'בית הלוי' משורר את שירת הצדיק, וה'קרן' ממשיכה להריע בקול גדול: 'יש שמחה, יש אמונה, יש יראת שמים, כי יש צדיק שעוטף ומחבק כל יהודי'.

אבל…

חייבים להגיע לכל בית, לכל בית מדרש, לכל פינה, לכל מקום שבו ניתן להגיע, אז קונים טנדר גדול, כן! מסוג הטנדרים המכונים 'טנקים' בחסידות חב"ד, לשם יהיה ניתן להכניס את רבבות הספרים ולשנע ממקום למקום, ומעסיקים במשכורת מלאה !!! שני עובדים שזהו עיסוקם !!! להפיץ את האור, לדאוג שבכל עת לא יחסר השמן להדלקתו של נר התמיד. כשעוד היד נטויה להקמת אתר לקניית ספרי רביה"ק אונליין לנוחות אלפי החפצים לשמוע דבר השם.

בימים אלו מתפרסם מכתב מיוחד נדיר והיסטורי – נרגש מלב אל לב, עליו חתומים כלל זקני וחשובי אנ"ש בארץ ובארצות הגולה, ובו הם קוראים לכלל אנשי שלומינו די בכל אתר ואתר לתת שכמם לסבול המשא ו"לקחת חלק בהוצאות המפעל הקדוש הזה" ולקיים צוואת מוהרנ"ת זיע"א להפיץ המעיינות.

לצורך כך החל בימים האחרונים קמפיין אדיר למען הפצת אורו של רביה"ק, כשבנוסף לזכות הנצח לקיים את צוואת רביה"ק למאות ולאלפים, יתקיימו הגרלות ענק בין כל התורמים למען עניין גדול זה ובראשם על סכום עתק של 100,000 דולר !!! ובמילים: מאה אלף דולר!!!.

מצורף המודעות מהפעילות העניפה הנעשית מדי יום ביומו בכל רחבי ארה"ב וקנדה.

כולנו מתגייסים ממחר כ"ג אדר ב' עד יום שלישי ר"ח ניסן למען הפצת אורו של רביה"ק

לתרומה למפעל האדיר ולהשתתפות בהגרלה הגדולה >> הקש כאן <<

פארשפרייט דעם אור – להפיץ את אורו של הרבי!

ברסלב נייעס

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

10 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

16 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

18 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

19 שעות ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • 'גַּם מֵאֵלּוּ הַפְּסִיעוֹת שֶׁל הַיְּגִיעוֹת נִבְרָא מַלְאָךְ מִכָּל פְּסִיעָה'

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago