חדשות

ל"ג בעומר במירון • כשבוע להילולא הפרטים המלאים

סאגת מירון בשיא: כשבוע להילולא ועדיין לא התקבלו האישורים רשמיים • הח"כים החרדים חלוקים מה כדאי לחשוף לציבור • חברות האוטובוסים החלו במכירת כרטיסי נסיעה • עדיין מצרים את צעדיהם של העסקנים • המשיכו בתפילות:

עדיין לא התקבלו האישורים:

כפי שדווח בברסלב נייעס, למרות שאנו כבר כשבוע ימים לפני ההילולא עדיין לא התקבלו האישורים רשמיים, וזו שערורייה של ממש! בכל שדרות ניהול מערך ההילולא ובכל הגופים הקשורים להתארגנות באתרא קדישא מירון שוררת דאגה, מהחלטה 'אפילה' שעלולה ליפול במפתיע, ממקבלי ההחלטות.

נכון לעכשיו עדיין אין איש שיודע לומר מה הם מתכננים או זוממים! ומשום מה החליטו מקבלי ההחלטות למשוך את הזמן ללא שום הודעה רשמית, ובינתיים המצב בהר 'הזוי'! לצערנו המשטרה ממשיכה להצר את צעדי העסקנים בשיא המרץ, והחוצפה ולא מאפשרת כניסת משאיות עם ציוד לוגיסטי, הקונטיינרים והמשאיות מעוכבות שעות רבות במעלה ההר.

ולמרות הכל חיבים לומר שההיערכות בעיצומה, העסקנים היקרים עובדים במלוא המרץ ובמסירות נפש, מקימים אהלים, ומעמידים שולחנות, מעבירים חומרי גלם, ועובדים בכל המישורים הלוגיסטיים, ומתכוננים לקראת הגעת הרבבות עמך בית ישראל שיעלו ברננה לציון התנ"א רשב"י באתרא קדישא מירון, לשמוח ביום שמחתו ל"ג בעומר תשפ"א. 

הח"כים החרדים במלחמה על איך ומה לחשוף לציבור:

השאלה שמעסיקה את רבבות העולים, יהיו מגבלות? לא יהיו הגבלות? אלא שנכון להיום זה תלוי לפי איזה ח"כ, ולפי איזה עיתון. בעוד שחה"כ אריה דרעי ויעקב ליצמן טוענים שההילולא באתרא קדישא מירון תתקיים כרגיל ואין בכלל מה לחשוש, חה"כ מאיר פרוש ואייכלר מזהירים כי עדיין אין אישורים לקיום ההילולא – מעניין לא?!

אז ככה, העיתונים החרדים היומיים חלוקים היום באשר למה שיהיה בהילולא באתרא קדישא מירון, בעיתון 'המבשר' של חה"כ מאיר פרוש, יוצאים חצץ על כך שעדיין אין אישורים לקראת ל"ג בעומר מה שמונע ליצור תכניות, וכך גם חה"כ איייכלר מעל כל במה זועק חמס, ומנגד, בעיתון 'המודיע' המזוהה עם חה"כ יעקב ליצמן, וכך גם בעיתון 'הדרך' של חה"כ אריה דרעי יצאו בכותרת מרנינה הבוקר: "סופית לא יהיו הגבלות במירון".

הבוקר (רביעי) יצאו בעיתון 'הדרך' בכותרת בומבסטית: "ל"ג בעומר במירון – ללא הגבלת מתפללים" כך גם בעיתון 'המודיע' מבשרים היום לציבור: "סופית: לא תהיינה הגבלות בעליה למירון בל"ג בעומר", ובפנים הכתבה הגבילו את הבומבסטיות במקצת: "נתיהו סיכם אתמול עם בכירי משרד הבריאות על קיום הילולא רשב"י במירון בל"ג בעומר כמעט ללא הגבלות".

ומאידך נטען בעיתון 'המבשר', כי נכון להיום "שערוריה, שבוע ויום לפני ל"ג בעומר, ועדיין אין החלטה ממשלתית על קיום ההילולא" ומוסיפים בכותרת משנית: המשמעות אין אפשרות לאשר תכניות אבטחה, תנועה וסדרנים. גורמים בכירים, אין שום הצדקה לכך שלא התקבלה החלטת ממשלה, אם ישאירו את זה ליומיים האחרונים נשאר מול שוקת שבורה" כך כאמור בהמבשר.

מה הם המניעים של כל פוליטיקאי, ובדיוק כך גם הח"כים החרדים, כולם יודעים, אני, והאג'נדה שלי, וכלום לא מעבר לכך.

ומה קורה כאן בסאגת מרין תשפ"א, כפי איך שנראה כעת, מדובר באופוזיציה פנימית שמפעילים פרוש ואייכלר נגד דרעי וליצמן.

אבל בינינו מה זה משנה יהיו מגבלות?? לא יהיו?? זה באמת לא יישנה לנו כלום!! אנחנו כולנו נהיה שם עם התנ"א רבי שמעון ונשמח בשמחתו!!!

חברות האוטובוסים החלו במכירת כרטיסי נסיעה:

נפתחו מוקדי רכישת כרטיסי הנסיעה לל"ג בעומר: למרות האמור במשרד התחבורה נערכים להסעת מאות אלפי חוגגים להילולא במירון. מערך מתוגבר של קווי התחבורה הציבורית לאירוע הענק, שיחל ביום חמישי הבא, יופעל בהתאם להנחיות.

אמש החלה המכירה המוקדמת לכרטיסי נסיעה למירון בתחבורה בציבורית. המפעילים מעמידים לרשות הנוסעים מוקדי מכירה בשכונות ובערים חרדיות ברחבי הארץ, שבהן צפוי ביקוש גבוה.

משרד התחבורה פרסם כי העלייה בהסעות להילולת הרשב"י ביום ל"ג בעומר למירון מותנית בהזמנת כרטיסים מראש, גם כאשר התשלום מתבצע באמצעות מנויי "חופשי חודשי" או "חופשי יומי". לדבריהם, הזמנת הכרטיסים תבטיח לנוסעים את מועד הנסיעה הרצוי עבורם ותאפשר למפעילי התחבורה הציבורית להיערך כראוי למספר האוטובוסים הנדרש בכל שעה.

קווי אוטובוס ישירים למירון יופעלו מ-16 מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ: ירושלים, בני ברק, חיפה, אשדוד, בית שמש, טבריה, נתניה, מודיעין עלית, נתיבות, עפולה, קריית גת, אופקים, אלעד, רכסים וצפת, וכן מהיישובים הסמוכים למירון במועצה האזורית מרום הגליל. מהעיר צפת לא יחויבו בהזמנת מקומות מוקדמת. במבצע החג הענק ישתתפו שבעה מפעילי תחבורה ציבורית: נתיב אקספרס, אגד, סופרבוס, אפיקים, דן בדרום, מטרופולין וקווים.

המשיכו להרבות בתפילות:

מה שברור, הקב"ה מחכה לתפילותינו, ועלינו לקחת בחשבון שברגעים אלו ממש, העסקנים שפועלים לכבוד הרשב"י ולמען רבבות העולים ליום שמחתו, מעונים תחת מגבלות שונות ומשונות, וכאמור המשטרה מצירה את צעדיהם על כל צעד ושאל, כך שאנו חייבים להמשיך ולהרבות בתפילות שלא ינוח שבט הרשע, על גורל הצדיקים, ה"ה העוסקים במסירות נפש למען כלל העלים לשמחת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, וכך גם שלא יעלה ביד שום מיצר באשר הוא להצר או להגביל את שמחתו של הרשב"י, אמן.



כתבות קשורות:

ברסלב נייעס

View Comments

  • פרוש: "חושש ממגבלות במירון"
    יו"ר שלומי אמונים הבהיר הבוקר כי הוא חושש שההילולא במירון לא תתקיים כרגיל

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש, הסביר הבוקר (חמישי) מדוע הוא כל כך חושש מכל שיהיו הגבלות בהילולת הרשב"י במירון, בנוסף התייחס יו"ר שלומי אמונים למצב הפוליטי – את הדברים אמר לקול חי.

    גם לאחר אישור קיום לג' בעומר במירון ללא הגבלות, פרוש עדיין חושש ומסביר מדוע: "אני לא רגוע בנושא מירון עד שנראה את הדברים כתובים. אמרתי לראה"מ נתניהו שסיפור אומן ופורים בירושלים הזיק לנו בבחירות ואנחנו בשום אופן לא ניתן שיפגעו במירון".

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

12 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

18 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

20 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

21 שעות ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • 'גַּם מֵאֵלּוּ הַפְּסִיעוֹת שֶׁל הַיְּגִיעוֹת נִבְרָא מַלְאָךְ מִכָּל פְּסִיעָה'

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago