חדשות

מירון • תל פיות לתל חרבות? | צפו

אז מה קורה בהר הקודש מירון • לקראת ל"ג בעומר ממשיכים האחראים בהרס וחורבן קדושת ההילולא, תוך כדי שימוש באיומים שמתממשים: הריסת בתי הכנסיות, 3 חודשי מאסר וקנסות למעזים להתנגד, גזלת חדרי השירותים, פירוק אהל הרשב"י, שרוול גשר כהנים, רצח בדם קר, וכך הופכים את ההר למערת פריצים | צפו:

שרוולים, נחשים, שוטרים ושוטרות, חיילים וחיילות, מאסרים וקנסות, גלוני גז ואלות, פרשים, בואש, ומה לא. כך מתכונן צביקי טסלר לקדם את הציבור החרדי בהילולת הרשב"י במירון.

כתבות קשורות:
מירון • צבי טסלר ממשיך בהרס וחורבן, בתואנות סובייטיות | צפו
ל"ג בעומר תשפ"ב • השנה לא מוותרים
ל"ג בעומר תשפ"ב • האם לא הספיק לכם ל"ג בעומר תשפ"א?
מירון • מחטף: גשר הכהנים נהרס כליל |
פרעות מירון: אלימות משטרתית מסכנת חיים בציון הרשב"י | צפו
מירון • קצין הרישוי פיאמנטה הוציא צו סגירה לציון הרשב"י
מירון • התנכלות נפשעת לציון הרשב"י בז' אדר | צפו

בתחילת השבוע כאשר ראינו את התיעודים שהחרידו כל לב יהודי, חשבנו שהגענו לסוף הדרך, נסינו לחשוב שגרוע מזה כבר לא יתכן, אדם שבעורקיו זורם דם יהודי לא יהיה מסוגל לעשות יותר, אלא שאותם, הממונים, האחראים על "שמירת הבריאות" שלנו אין גבול…

ולא יאומן מה עושים החכי"ם וכתבי התקשורת החרדית עבור טובת הנאה; בעוד הציבור החרדי שרוי בצער ודאגה וחוטף מהלומות רשע מידי פרוייקטור הקורונה/מירון צביקי טסלר וקלגסיו, ההנהגה הפוליטית החרדית שוב נעלמה, התקשורת החרדית ששילשלה לכיסה תקציבי פרסום מכובדים, מהללים ומשבחים את מעשי הרשע ללא בושה! חבריהם החכי"ם החרדים גם הם שותקים בעבור טובת הנאה מטופשת, מי שכן מצייץ טיפה הם דווקא החכי"ם האחרים שלא מבינים מה שקורה כאן…

הרס בתי הכנסת וסגירת המקוה > >

עדיין לא יבשו הדמעות מראות רוב הרוע והרשעות, של מלאכת הרס שנערכה בהר הקודש מירון. כאשר הרסו שליחי צביקי טסלר היכל התורה המהודר "אור הרשב"י" שנבנה בהשקעה של מליונים. וכאשר התפשטה השמועה כי הונפק "צו סגירה" למקוה העתיק שבחצר הציון, וכפי שפורסם ב'ברסלב נייעס'.

אלא שנתקיים בנו מאמר חז"ל ש"אין לך יום שאין קללתו מרובה משל חברו" רח"ל, ובימים האחרונים מתפשטות השמועות ומגיעים תיעודים מזעזעים אחד גרוע מהשני, לפניכם מעט מזעיר מהצרות האחרונות שכמעט ומשכחות את הקודמות.

חדרי השירותים > >

ברוב רשעות ורוע ממשיך הפרויקטור צביקי טסלר להרוס כל דבר טוב במירון. גם חדרי השירותים שהוצבו סמוך לציון לפני עשרים שנה, והמשמשים את הגברים, נגזלו באישון לילה.

האם השירותים במירון הם אלו שגרמו לאסון אשתקד? המשטרה והרשויות, האשמים בגרימת מותם של ארבעים וחמשה 'קורבנות מירון' בשנה שעברה, מחפשים כל דרך להאשים כל מה שזז, כדי להסיר את האשמה מהם. כעת הם החליטו, שהשירותים גם הם האשמים. ולכן חייבים לפנות את השירותים מן המקום.

היהודי היקר שתרם את השירותים לפני עשרים שנה, פנה בזעקת עזרה לציבור, וביקש שיעזרו לו להחזיר את השירותים למקומם.

אם יש למישהו מהקוראים הסבר למה בערב ל"ג בעומר, יום לפני שציבור, אמנם מצומצם בגלל הגניבות האחרות של הגנבים שהעלימו את הכרטיסים מהציבור, אבל עדיין מדובר בכמאה אלף איש שיגיעו להר, לא מגיע להם שירותים?

ואולי הסיבה היא פשוט כדי שאנשים לא יוכלו להתעכב במירון בהעדר שירותים במקום???

בתמונה שלוחי צבי טסלר בפינוי חדרי השירותים הסמוכים לציון הרשב"י.

♦ ♦ ♦

אהל 'הילולא דרשב"י' > >

כמידי שנה בשנה כשבועיים ימים טרם יום ההילולא יוצאים עסקני ארגון 'הילולא דרשב"י' לכפר מירון שם מכינים את כל הנדרש לרווחת רבבות העולים, וכך גם השנה למרות הגבלת כמות המשתתפים, וכל השינויים, יצאו העסקנים לארגן את כל מה שעדיין ניתן לארגן, כברזי שתייה, וכדו' אלא שאמש (רביעי) הגיעו שוטרים אל אוהל הכנסת האורחים של ארגון הילולא דרשב"י, והורו להם לפרק את האוהל ולהתפזר.

♦ ♦ ♦

גשר הכהנים > >

כזכור לפני כחודשיים התפשטה הבשורה המרה כי אנשי השלטון התנפלו באישון לילה על 'גשר הכהנים' המשמשת את שבט הכהונה מימים ימימה, והרסוהו כליל עד היסוד במבצע בזק תוך שעות ספורות, וזאת ללא היתר חוקי ובעיצומם של הדיונים בבית המשפט.

מנגד הבטיחו הממונים כי יבנה במקומו גשר לכהנים באופן בטיחותי ונוח, אלא שעתה כאשר נבנה הגשר החדש נראה כי הם לא מדלגים על שום טעות, שעלולה לחלילה לגרום לאסון היל"ת, מדרון חלקלק, שרוול הסגור מלמעלה, וללא פתחי יציאה לאורכו הרב – כך לדברי בונים בשטח, וכו'.

צפו בבניית גשר הכהנים המסכן את העולים מירונה השנה.

♦ ♦ ♦

דם בעיניים – רצח בדם קר > >

קשה לצפייה: מפקד חונק מפגין חרדי כאשר על פניו חיוך שטני ומכה אותו עד שמעיניו זב דם. המפגין פונה בטיפול נמרץ:

כוחות משטרה גדולים שפעלו אמש (רביעי) בהר מירון התנהגו באלימות חסרת תקדים נגד מספר מתפללים שהגיעו לשאת תפילה בציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, כאשר על פי התיעודים שזרמו מהמקום נראה שהשוטרים מכים נמרצות ואף חונקים אברך חסידי, תוך כדי סכנה לחיו.

הסיפור התרחש כאשר קבוצה מחסידי 'תולדות אברהם יצחק' הגיעו לשאת תפילה בציון הרשב"י לרפואת האדמו"ר אשר אושפז בבית החולים "הדסה עין כרם" שבירושלים.

כוחות משטרה גדולים שעמדו במקום החלו לתקוף את אחד האברכים בצורה קשה, כאשר לטענת עדי ראייה השוטרים טענו כי, האברך ניסה לחבל במערכת הכריזה שהוצב במקום לקראת ההילולא בל"ג בעומר. בשלב מסויים הבחינו המתפללים כי מעיניו של החסיד המוכה יורד דם והם ניסו לעצור את התוקפנות של השוטר.

לדברי עדי ראייה, האברך החסידי נגרר על ידי כוחות המשטרה לכיוון מתחם "בני עקיבא" כאשר כבר בדרך מאבד את הכרתו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לחכות בצד עד שהמשטרה ייאשרו להם לגשת לפצוע.

בשלב מסוים אשרה המשטרה את כניסת כוחות ההצלה, הפרמדיקים שראו כי האברך שרוי בסכנת חיים המליצו על פינוי מהיר במסוק לביה"ח, אלא שגם לזאת לא הסכימה המשטרה,

בסופו של דבר פונה האברך בניידת טיפול נמרץ ורק בליווי משטרתי אדוק הם הסכימו לפנותו לבית החולים בנהריה שם אושפז, עם חשש לדימום מוחי, מאוחר יותר התקבלה הבשורה כי ככול הנראה המוח לא נפגע אל שיש חשש כבד לפגיעה בעין.

אחרי שתצפו בסרטון, כבר לא יהיה לכם ספק מי הוא האשם באסון מירון המחריד.

חלק א'

חלק ב'

♦ ♦ ♦

ביקורת 'ועדת החמישה' > >

ובתוך כך מתפרסם כי 'ועדת החמישה' – הגוף הרשמי הממונה על ציון הרשב"י בכל ימות השנה, יצאו בביקורת חסרת תקדים על ההתנהלות ומתריעים מפני כשלים חמורים מסכני חיים.

במכתבים ששלחו 'ועדת החמישה' נכתב בין היתר על העדר מדרגות למרפסת הכהנים, דבר שיש בו סכנת חיים: "הטעות המחרידה חוזרת על עצמה, לא למדו מאומה מהאסון, בשם הבטיחות והחוק מונעים את הצבת המדרגות שיאפשרו את דרך המילוט היחידה", בהמשך מפרטים חברי 'ועדת החמישה' כשלים חמורים נוספים שעלולים ח"ו להביא לאסון.

הרב אברהם פרויליך מציין במכתבו כי המשטרה סרבה לפתוח אשתקד את אותה מרפסת ורק התעקשות ועדת החמישה הביאה לפתיחתו, דבר שהביא להצלת חייהם של מאות אנשים שבזמן האסון נמלטו דרכה מרחבת תולדות אהרן.

♦ ♦ ♦

לצערנו הרב, אלו הדברים הם רק מעט מזעיר ממה שמתחולל במקום…

יהודי מאנ"ש ששוהה בימים האחרונים במירון אומר ל'ברסלב נייעס': "שוב פרשיית בלארוס? אני פשוט לא מבין, איפה הציבור החרדי? איפה החכי"ם החרדים "שלנו"? איפה אנשי התקשורת החרדית? מה קורה כאן? איך זה שתחת אשר תקום קול זעקה ומחאה אדירה שתהדהד מסוף העולם ועד סופו, ממלאים כולם את פיהם מים??"

רבינו הקדוש מלמדינו כי הפתרון היחיד הוא התפילה והזעקה כי עיקר כלי מלחמתו של איש הישראלי הוא התפילה, בוא כולנו יחדיו נרבה בתפילה ונעורר רחמי שמיים מרובים לכלל ולפרט שנזכה לעלות לציון התנא האלוקי הרשב"י ביום שמחתו ל"ג בעומר ללא שום צער ועוגמת נפש.

*התיעודים שנמצאים בכתבה מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל b226322@gmail.com. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27 א לחוק זכות יוצרים.

ברסלב נייעס

View Comments

  • יהודים יקרים מדבר אח שכול משני אחיו שנפטרו בל"ג בעומר תשפ"א
    אני זועק לכל מי שפועם בקרבו עדיין לב יהודי הצילו הצילו הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תתנו יד לפשעים האלה להתחולל והכינו עצמכם בתפילה ומלחמה
    הכותב בתקוה להתגשמותה במהרה של המשאלה 'ומלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר ותמגר ותכלם ותכניעם במהרה בימינו'!!!!!!!!!!!! ובמהרה יקויים בנו מקרא שכתוב ''ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחץ בדם הרשע ויאמר אדם אך פרי לצדיק אך יש אלוקים שופטים בארץ''

  • השם ישמרנו!!!

    למי שיש לו אפי' -'קצת'- שכל בקדקדו,
    יכול להבין מה שהם חושבים לעשות לנו בל"ג בעומר!!! השם ירחם,
    כמובן שזה לא יהיה, בזכות רבי שמעון

    רבותי!!! ח י י ב י ם ל ה ת ע ו ר ר !!!

    למה אנחנו מחכים ??????

    שישרפו אותנו במשרפות כמו באוושויץ חס ושלום ! ! ! ! ! ! ????

    מצידם, הם מזמן כבר עשו את זה, אבל כמובן שיהיה עליהם ביקורת קשה מכל העולם!!!

    דבר אחד שתכניסו בראש!!

    ה ם ש ו נ א י ם א ו ת נ ו י ו ת ר מ מ ה שהנאצים שנאו אותנו !!!

    השם ירחם !!!
    ומי יודע מה שהם זוממים לעשות לנו בל"ג בעומר, ואחרי זה יאמרו שזה היה רק אסון! או דוחק

    אוי, אבא שבשמים תוציאנו כבר מהגלות המר הזה!!!
    וכל הרשעה כולה כ ע ש ן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ, במהרה בימינו

  • החיוך של השוטר מראה את דם הנאצי שנוזל בעורקיו הצילו רוצים לרצוח אותנו הבא להורגך.....

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

16 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

22 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

24 שעות ago

כ"ו סיון • יארצייט רבי חיים בירך רובינזון זצ”ל

זכרונם לברכה • ביום כ"ו סיון שנת תשנ"ה הלך לעולמו אחד ממקימי ומייסדי חסידות ברסלב…

יום 1 ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

יום 1 ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago