אומן ראש השנה

קיבוץ תשפ"א • סגר הגבולות מחמיר, ישראל ממשיכה בשקרים וזריית חול בעיני הציבור

קיבוץ תשפ"א • האם נוכל להגיע לציון רבי נחמן מברסלב שבאומן? לע"ע סגר הגבולות מחמיר, הרשויות בישראל ממשיכים בשקרים וזריית חול בעיני הציבור:

נתחיל עם הבשורות הטובות: ביום שישי אחה"צ, סמוך ממש לכניסת השבת, שוחררו רוב המעוכבים בשדות התעופה באוקראינה. מלבוב, קייב ואודסה הגיעו הידיעות כי רוב המעוכבים שוחררו, ועשו את דרכם אל העיר ליום השבת.

בקייב, אודסה, לבוב, וג'יליאניה – משם הגיעו הבשורות כי לאחר סבל בל יתואר שוחררו המעוכבים ממש בכניסת השבת, עשו המשוחררים את דרכם ברגל לבנייני הקהילה היהודית, בעוד חפציהם מובלים לשם ע"י אינם יהודים.

בפריז – שם התייסרו עשרות מיקירי אנ"ש שהגיעו חוקית בטיסת קונקש'ן מארה"ב לעלות לטיסת ההמשך לקייב, הם יצאו מארה"ב טרם פורסמה החלטת אוקראינה על שינוי תאריך הסגר (הבלתי חוקי), שם נחתו בשעות הבוקר ציבור של כ70 מאנ"ש שהודיעו להם כי החוק שונה והם לא יוכלו להמשיך ליעד (אוקראינה) הציבור שקיבל את ההודעה בהלם ובכאב פוצל ל3 קבוצות 1. שחזרה לארה"ב בפחי נפש, 2 שהמשיכה ללונדון לנסות לפעול משם, 3. שנכנסה לפריז ושבתו את השבת יחד עם קהילת חב"ד בעיר. וכן הלאה.

היחס הישראלי מחמיר

ובתוך כך, ובעוד חלק מהנוסעים עדיין מעוכבים בקייב ובבלרוס, היחס הישראלי מחמיר. הסלקציה מתחילה כבר בשדה התעופה בישראל, שם, נוסעים הנראים חרדים שיעדם הוא אוקראינה אינם מורשים לבצע רישום לטיסה ולעלות על המטוס.

גם נוסעים הנראים כחרדים ומחזיקים בטיסת קונקשן דרך קייב, אינם מורשים בד"כ לעלות על המטוס.

השקרים והקרדיט

ביום שישי, כאשר נודע כי אנ"ש המעוכבים בשדות התעופה מתחילים להשתחרר לתוך אוקראינה, החל גשם של דרישת קרדיטים. חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות, שרים ואישי ציבור החלו מוציאים גשם של הודעות יח"צ ובהם הם מספרים שבשל פעילותם הכבירה שוחררו המעוכבים.

ממשלת ישראל ממשיכה בזריית חול ובשקרים

הזעם שהתפרץ בסוף השבוע האחרון בין אנ"ש, על שקריה של ממשלת ישראל ובכיריה, כולל ה"נציגים החרדים", היה ללא גבול. קריאות להפגנות, לנקמות פוליטיות (מצד המשתתפים בבחירות) עלו בכל רגע מכל כיוון, הפגנות ספונטניות התארגנו מתחת לביתם של "פוליטיקאים חרדים" וקריאה עלתה להשתתף במוצאי שבת בהפגנה הכללית נגד השחיתות המתקיימת מול ביתו.

ואכן במוצאי שבת התקבצו מאות אנשים ברחוב שטראוס, והחלו בצעדת מחאה עד מול ביתו של ראש הממשלה, שם הצטרפו להפגנת הרבבות הכללית המתקיימת שם בקביעות נגד השחיתות.

(במאמר מוסגר, היות והזכרנו את היוזמה הזו, אנו מוכרחים להביע גם חוסר הסכמה מוחלט עם היוזמה: שום דבר אינו יכול להצדיק השתתפות במעמד בו הפריצות חוגגת, ודאי לא נסיעה לאומן שמטרתה היא התקדשות והתעלות!)

ובנתיים, התרבו הקריאות לערוך הפגנות מחאה המוניות סמוך לבתיהם של פוליטיקאים חרדים.

ובעוד הזעם עולה ומתגבר – הוא החל לתת את אותותיו, וראש הממשלה הוציא הודעה (ספין חדש?) כי מינה צוות שרים לבחון מתוה לנסיעה לאומן, בתקוה להרגיע את השטח.

והתגובות? כמובן, חוסר אמון מוחלט. שהרי אין שום סיבה להאמין לאדם שאינו חשוד על הוצאת אמת מפיו, ושבעוד הוא ממלמל מילות הרגעה על מתווים, שלח את אנשיו לעשות הכל כדי שהאוקראינים ימנעו את קיום הקיבוץ…

באוקראינה התפרסם גם כי בכיר באוקראינה אמר בפירוש, כי הסירוב האוקראיני מקורו בישראלים, וכי ברגע שהישראלים יאשרו את המתוה – האוקראינים יפתחו את הגבולות לפיו באופן מיידי (אזהרה: מידע זה לא נבדק ממקור ראשון).

שמועות רבות נפוצו אמש, על דברים שנאמרו על ידי בכירים ישראלים, אולם היות וקשה לאמתם, איננו יכולים להתייחס אליהם.

שני דברים ברורים לחלוטין לאור הימים האחרונים: לישראלים אסור להאמין, וגם אם יאמרו שהמתוה בפתח, והנה הנה יפתחו הגבולות – אי אפשר לסמוך עליהם, מה שמוביל לעובדה הבאה:

מאות רבות של חסידי ברסלב עושים את דרכם בכל דרך אפשרית על מנת להגיע לגבולות אוקראינה, ושם כבר ימצאו את הדרך להגיע לאומן.

האמת היחידה!

אבל חברה לא לשכוח: אנו חסידי ברסלב חיבים יותר מכל אחר לזכור את דברי חכמינו ז"ל שאומרים (בגמרא חולין ז':) "אין אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה" זאת אומרת שלמרות שישנם בעלי לב רע הפועלים בכל כוחם נגד הקיבוץ של רבינו באומן, ונראה שעדיין הם מצליחים, נזכור! זה לא שהם אלו המצירים לנו, אלא שמשמים מעוררים אותנו!

באו נחזור ונשנן זה לא ביבי, ולא דרעי, לא גמזו, ולא אדלשטיין, ודאי שלא אוקראינה או זלנסקי, אלא האמת היחידה היא שיש לבריאה "אדון הכל", המסבב את כל הסיבות, ואין אחד יכול לעשות דבר אלא אם כן יש לו כביכול רשות מלמעלה על כן באו ונתעורר ונשוב אל ה' באמת, או אז אפילו ש"אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים" אבל "אֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ה' אלוקינו נַזְכִּיר" (תהילים כ' ח') וכך נוכל להכניע ולשבר את כל המפריעים והמכשולות אמן.

ברסלב נייעס

View Comments

  • אנא !!!
    לא להאמין לשום פוליטיקאי חרדי !!!
    הם עובדים עליכם בעיניים !!!
    לזכור את זה ביום הבחירות הבאים ....
    לא לתת שום קול לאף אחד !!! לא ג' ולא ש"ס !!!

  • כולנו יוצאים לרחובות להפגין בתפילה ובמחאה על החוצפה והרשעות הנוראה הזה

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

15 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

21 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

23 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

24 שעות ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • 'גַּם מֵאֵלּוּ הַפְּסִיעוֹת שֶׁל הַיְּגִיעוֹת נִבְרָא מַלְאָךְ מִכָּל פְּסִיעָה'

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago