חדשות

קיבוץ תשפ"ב • הראש השנה של רביה"ק בסכנה נוראה!!! | תמונת מצב

קִרְעוֹ שַׁעֲרֵי שָׁמַיִם • לפי הנתונים שהתפרסמו בשבוע האחרון, וביותר בשעות האחרונות אכן הקיבוץ בימי ראש השנה על ציון רביה"ק בסכנה נוראה!!!

השנה יראה המצב כמו בשנה שעברה? האם עלי לרכוש כרטיס טיסה?

זה החל בסוף השבוע הקודם (ה') אז נחשף מסמך פנימי שעל־פיו "ישנה היערכות לסגר שיוכרז במהלך חודש החגים". וכלה בכך שבשעה האחרונה קרא ראש הממשלה בנט לציבור להימנע מנסיעות לחו”ל: “אני ממליץ לישראלים שלא לטוס לחו”ל". והוסיף שלדעתו "בקרוב כל העולם הופך להיות אדום”.

כך גם גורם שנכח אמש (ג') בקבינט הקורונה דיווח כי: "60 אחוז מהחולים החדשים הינם אנשים מחוסנים. אנחנו במסלול של סגר בראש השנה". ובכן ההערכה כרגע היא שבשבוע הבא יוחלט על החזרת ההגבלות של התו הירוק. לדבריהם החשש הגדול הוא מתחילת עונת החתונות שמתחיל אחרי תשעה באב.

כלומר התקבצות אנשי שלומינו חסידי ברסלב בימי ראש השנה על ציון רביה"ק בעיר אומן שרויה נכון לעכשיו בסכנה נוראה!!! ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים! עורו והתעוררו וקרעו שערי שמים בתפילות ותחנונים!!

וכעת לפרטים המלאים:

למרות הדיווח המעודד שהתפרסם היום על כך ששר' התחבורה מ. מיכאלי הגיעה לסיור בנתב"ג והחליטה על היערכות מוגברת לשיא הנסיעות הצפוי בחגים בחודשיים הקרובים, ובפרט לקראת הנסיעות לאומן, ועל היערכותה לגיבוש פנייה לקבינט הקורונה עם פירוט ההשלכות הצפויות על מערך הבדיקות ועל הדרישה מהאוצר לבצע החזרה משמעותית של עובדות ועובדים מחל"ת. נראים הדברים בשעות האחרונות שונים לחלוטין.

זה התחיל ביום חמישי שעבר (מטו"מ) אז כאמור חשפו בגל"צ כי למרות אי הטלת מגבלות דרסטיות, מסמך פנימי שהוכן במשרדי ראש הממשלה מגלה על היערכות לסגר שיוכרז במהלך חודש החגים.

בדיווח גל"צ נאמר כי: במסמך פנימי נכתב כי יש להודיע כבר עכשיו לציבור אילו הגבלות עלולות להיות מוטלות על הציבור בחגי תשרי ואחרי תשעה באב, כאשר ההיערכות היא גם להטלת הגבלות על אירועים, במטרה להכין את הציבור מראש.

והשבוע ביום ראשון אמר מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, פרופ' נחמן אש, כי למרות שהוא אינו חושב שבגל הנוכחי ישראל תגיע לממדי התחלואה של הגלים הקודמים, אולם לגבי קיום אירועים רבי משתתפים וחתונות הוא הגיב: "זה על כרעי תרנגולת. עוד מוקדם לדעת, לא יודע אם הייתי ממליץ לקיים חתונה בספטמבר".

וביום שני הוסיף מנכ”ל משרד בריאות ואמר: “אם תימשך מגמת העלייה בתחלואה יוטלו בעוד כחודשיים הגבלות על חתונות ואירועים אחרים שיש בהם סיכון גבוה להידבקות. אני לא יכול לומר שהאירוע עתה בשליטה. אנחנו מסתכלים על העלייה בתחלואה בדאגה. מקווה שנצליח לעשות את כל הצעדים כדי שלא נגיע למצב שיהיו הגבלות נוספות”.

עוד אמר: "ככל שיהיה אפשר לא נייצר מגבלות מיוחדות בחגים, ואני שם בכוכבית – תלוי ברמת התחלואה".

'מי שלא רוכש כרטיס טיסה, חלילה לא יוכל להגיע לאומן', ואפי' אם הדרכים יהיו פתוחות:

נוסיף נתון נחוץ עוד יותר; מובן כי אין דרך להגיע לאומן אלא בטיסה, והיות והציבור נמצא באי ודאות כלפי זמן הנסיעה הוא אינו ממהר לרכוש כרטיס טיסה, דבר שמביא למצב בו חברות התעופה מפנות חלק מהמטוסים שתוכננו לראש השנה, ליעדים אחרים, ובסופו של דבר עלול להיווצר מצב שאפי' באם לא יהיו שום מגבלות על הגבולות ימנעו רבים מהנסיעה לקיבוץ באומן חלילה היל"ת. אז דבר אחד ברור 'שמי שלא קונה כרטיס טיסה, חלילה לא יגיע לאומן', וזה לא משנה אם הדרכים יהיו פתוחות או סגורות.

ושוב "עיקר כלי מלחמתו של איש הישראלי הוא התפילה" הקיבוץ של רבינו הקדוש בסכנה נוראה!!! עורו והתעוררו וקרעו שערי שמים בתפילות ותחנונים!!

"קוֹלִי, אֶל ה' אֶקְרָא, וַיַּעֲנֵנִי"

אנו כאן בברסלב נייעס נמשיך נעקוב וניידע את הציבור לפי הצורך.

ברסלב נייעס

View Comments

  • אטילה שומפלבי: ‏הגורמים הבכירים אמרו לי היום כי ברור כרגע שלא ניתן למנוע את התפשטות ההדבקה של וריאנט דלתא, ולא תהיה ברירה אלא ללכת לסגר. המועד הטוב ביותר מבחינת הממשלה: תקופת החגים. ילדים והורים ממילא בבית. אז הכונו לחגים בלי משפחה, כי סגר משמעותו ריחוק חברתי.

Recent Posts

אוקראינה • צפויה הקלה במגבלות החשמל בחודש הקרוב

חדשות אוקראינה • מומחי האנרגיה חושפים כי צפויה הקלה בחודש הקרוב, במגבלות הספקת החשמל ברחבי…

10 שעות ago

תמימי דרך • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות

חדשות ארגון 'תמימי דרך' • כלל חבורות אנ"ש יערכו כינוסי התחדשות בימים הקרובים - שערי…

16 שעות ago

פרשת קורח • שיעור מפי רבי אליהו עטייה |◄

שיעורים לפרשת השבוע • צפו בשיעור מקיף מפי הגאון רבי אליהו עטייה שליט"א | שיעור…

18 שעות ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "רֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁלָּנוּ גָּדוֹל מְאֹד מְאֹד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

19 שעות ago

טרגדיה נוראה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל

"עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ" • לאחר מחלה קשה: האברך הר"ר דוד גולדמן זצ"ל (25) מיקירי אנ"ש…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • 'גַּם מֵאֵלּוּ הַפְּסִיעוֹת שֶׁל הַיְּגִיעוֹת נִבְרָא מַלְאָךְ מִכָּל פְּסִיעָה'

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago