תעופה

תעופה • הלואוקוסט Wizz Air משיקה חופשי שנתי ב-599 €

חדשות תעופה • מסביב לעולם ב-599 יורו: ענקית התעופה ענקית הלואוקוסט Wizz Air משיקה את שירות "טוס כפי יכולתך" | הפרטים:


לרגל השקת מועדון "טוס כפי יכולתך", בישראל וכלל יעדיה, ענקית הלואוקוסט Wizz Air, מציעה מחיר מיוחד של 499 יורו ליומיים הקרובים בלבד. לאחר מכן, העלות השנתית של השירות תעמוד על 599 יורו ותאפשר טיסות במתכונת חופשי-חודשי ב-50 מדינות, 200 ערים ו-800 הקווים של החברה, בתוספת של 9.99 יורו לכרטיס

ענקית הלואוקוסט, Wizz Air, משיקה את מועדון הלקוחות “טוס כפי יכולתך” ("Wizz All You Can Fly"), שיוצע בכלל רשת הקווים הנרחבת של החברה, הכוללת 200 ערים בכ-50 מדינות ו-800 קווים באירופה ומחוצה לה, לרבות ישראל.

מדובר במועדון הראשון מסוגו באירופה, המציע חברות שנתית, בעלות נגישה לכל כיס של 599 יורו (כ-660$) בלבד לשנה, בתוספת של 9.99 יורו לכרטיס (כ-11 $). בתוך כך, לקוחות החברה יוכלו ליהנות מנסיעה בתדירות ולהוזיל עלויות. בין אפשרויות כלולים יעדים ברחבי אירופה הקלאסית.

ומה עם האותיות הקטנות שאלתם? שימו לב שהחברות תקפה לנוסע אחד ולתקופה של 12 חודשים. הלקוחות רשאים להזמין טיסה 72 שעות לפני תאריך ושעת היציאה, ובהתאם לזמינות במלאי הכרטיסים.

לרגל השקת מועדון הלקוחות החדש, Wizz, מציעה הטבה בלעדית של 100 יורו הנחה ל-10,000 מנויים, שיוכלו ליהנות מרכישת המועדון בעלות מיוחדת של 499 יורו בלבד. המכירה המוקדמת החלה ביום שלישי האחרון (13.8.2024 – למניינם) ותסתיים בשעות הקרובות בליל שישי (ה-15.8 למניינם) בחצות. לאחר מכן, כלל הלקוחות יוכלו לרכוש את מועדון WIZZ All You Can Fly במחיר הרגיל – 599 € לשנה.

שים לב שבהרשמה צריך לציין את שדה התעופה שממנו יוצאים  בד"כ, שזה אומר אצלינו: תל אביב, וכשרושמים תל אביב מופיע "נמכר" (ז"א: הכל כבר נמכר)


ועכשיו להסבר מורחב של שאלות ותשובות:

למי רלוונטית החברות במועדון? החברות במועדון רלוונטית בעיקר לנוסעים הספונטניים, אלה שיכולים לרכוש כרטיסים לטיסות ברגע האחרון, מכיוון שהלקוחות יוכלו לבחור טיסות רק מיעדים זמינים אשר נותרו בהם מקומות 72 שעות לפני תאריך ושעת הטיסה.

למה כדאי לשים לב? תאריכים מבוקשים עלולים להיות לא רלוונטיים לחברי המועדון, היות שהאפשרות לרכוש כרטיסים, היא רק מיעדים זמינים שנותרו בהם מקומות. בנוסף, לרוב לא ניתן יהיה להזמין בתנאים אלה טיסות הלוך וחזור, אלא לכיוון אחד בלבד, במקרים שבהם מועד החזרה המתוכנן הוא מעל 72 שעות מרגע הזמנת הכרטיס. עוד עולה מהאותיות הקטנות כי תנאי הכבודה בכרטיסים אלה כוללים תיק גב בלבד, ועבור תוספת כבודה יש לשלם תשלום נוסף.

האם קיימת מגבלה על מספר הטיסות השנתית? המנוי מאפשר ליהנות ממספר בלתי מוגבל של טיסות בשנה, אולם יש מגבלה של עד שלוש טיסות מדי יום.

לכמה זמן תקפה החברות במועדון? החברות במועדון תקפה לנוסע אחד ולתקופה של 12 חודשים.

מתי המועדון ייכנס לתוקף? המועדון ייכנס לתוקף בסוף ספטמבר הקרוב, החל מתאריך כ"ב אלול תשפ"ד (ה-25 בספטמבר למניינם).

לאילו יעדים ניתן יהיה לטוס מישראל בזול בזכות החברות במועדון? לכל היעדים שמפעילה וויזאייר בישראל, ביניהם: ורשה, יאשי, וינה, אבו דאבי, מילאנו, רומא, ורנה, סופיה, לונדון, בודפשט, וילנה, קרקוב, בוקרשט, לרנקה ואתונה. בנוסף, ניתן יהיה לטוס בתנאי המועדון גם לטיסות המשך עם החברה ליעדים השונים שהיא מפעילה אליהם טיסות ברחבי העולם.

האם ניתן להפסיק את המנוי באמצע? לא ניתן לסיים את תוכנית המנוי לפני תום תקופת 12 החודשים. המנוי מתחדש אוטומטית מדי שנה, וניתן לפרוש ממנו תוך 14 ימים קלנדריים מתאריך הרישום, באמצעות שליחת הצהרת ביטול לאתר של וויזאייר.

אנו תקוה שתוכנית זו תקל על רבבות יקירי אנ"ש הנוסעים לרבינו באומן, ותוסיף להביא אותנו לאומן בזמנים נוספים.

ברסלב נייעס

Recent Posts

מאנסי • מעמד חנוכת הבית לבית הכנסת ברסלב בשכונת ספרינג וואלי | הכונו!

חדשות ברסלב • בבית הכנסת ברסלב על שם רבינו הקדוש הננמ"ח זיע"א בשכונת ספרינג וואלי…

2 ימים ago

'האויר הנח והזך' עם לוח קיבוץ ראש השנה תשפ"ה #3|↓

קיבוץ ראש השנה תשפ"ה • ארגון 'האויר הנח והזך' ממשיך להפתיע והשבוע הטיסה המבוקשת ביותר…

2 ימים ago

השבוע בברסלב: כותרות, עלונים ומודעות לפרשת 'עקב' תשפ"ד >>>

כל חדשות השבוע בחצרות ברסלב: כותרות השבוע ב'ברסלב נייעס' • עלוני ברסלב המובילים • לוח…

2 ימים ago

קיבוץ תשפ"ה • 'איחוד ברסלב' פותחים לשכת הדרכה לגילי גיוס

חדשות קיבוץ תשפ"ה • לקראת הקיבוץ: עסקני 'איחוד ברסלב באומן' פותחים 'לשכת מידע והדרכה' להדרכה…

2 ימים ago

'שיח שרפי קודש' • לכבוד הילולת רבי נפתלי מנעמירוב |↓

הילולא דצדיקיא • הערב י"ט אב, חל יום הילולת הרב הקדוש רבי נפתלי מנעמירוב זיע"א…

2 ימים ago

הַכְּרוּז הֲיוֹמִי • "אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל גְּדוֹלָה מַעֲלָתָהּ מְאֹד, אֲבָל הָרֹאשׁ הַשָּׁנָה…"

לקראת קיבוץ ראש השנה • הכרוז היומי להתעורר ולהתחזק בעניין הראש השנה של רבינו הקדוש…

2 ימים ago